woensdag 4 oktober 2017

Don't worry be happy in a Tante Betsy dress


Hey girls vandaag was ik weer op mijn Facebook pagina Live on Facebook om te zorgen dat jullie allemaal het happiness in a dress principe behouden of weer krijgen ;). 
Dit kwam omdat er op de twee Tante Betsy Facebook groepen wat berichten en reacties waren over Tante Betsy jurken met een verkleurde print. 


Ik heb ook nog via PB contact gehad met een van die Tante Betsy girls en daarop besloten om vandaag de jurk met die bewuste print in de was te gooien om te kijken of ik dat ook had. 


Maar wat bleek nu en daar kreeg ik eigenlijk zonder daar zelf contact over te zoeken, een berichtje en daarna telefoontje van Anita (Tante's rechterhand en linkerhand zoals ze het zelf beschrijft ;)) over.
Het kan zijn dat de verfprint van die jurkjes niet goed gefixeerd is. 


Tante Betsy legt dat zelf veel beter uit;
Wij hebben vernomen dat enkele jurkjes wat problemen hebben gegeven na het wassen. Het gaat om een of twee prints.
Dit kan gebeuren doordat waarschijnlijk aan het begin of einde van een rol stof de stof niet helemaal goed is gefixeerd.
Indien dit het geval is lost Tante het altijd op. Neem contact op met de winkel waar je de jurk hebt gekocht of als je het rechtstreeks via de webshop van Tante zelf hebt gekocht mail dan naar info@tantebetsy.com
Zo kan Tante alles goed inventariseren en terug koppelen naar de fabriek om zo de best mogelijke kwaliteit te blijven waarborgen.


Eigenlijk heb ik daar zelf weinig aan toe te voegen wat Tante Betsy schrijft. 
Het is natuurlijk enorm vervelend als dit bij jouw jurk is gebeurd dat je kleurverschil na het wassen of zelfs al na het dragen krijgt. 
Neem in zo'n geval dus contact op met het betreffende Tante Betsy verkooppunt waar je de jurk kocht, zij handelen dit dan verder met Tante Betsy af. Of met Tante zelf als je hem daar in de webshop kocht. 
En als er er veelvuldige klachten zijn over een bepaalde print of jurk, dan kan Tante Betsy daar mee naar de producent gaan.



Dus geen zorgen lieve dames dat jouw jurk dit ook heeft of krijgt. 
De mijne (Stardot print) is goed uit de was gekomen. Ik heb hem net nog eens bekeken nu hij bijna droog is.


De Zippie Blossom Navy heb ik nog niet gedragen of gewassen. 
Ik heb ook van meerdere dames reacties gelezen, waar het wel helemaal goed is gegaan. 
Maar zou het nu wel zo zijn dat er iets niet okay is met de print dan wordt het opgelost. 
Wel altijd eerst contact opnemen met waar je je jurk kocht, die regelen het dan verder ;). 
Alles komt goed schatjes!


Lots of love from Susan

Oh ja ik klets niet volgens een script als ik Live on Facebook ben ;). Ik klets maar wat raak en was zelfs vandaag even dialect aan het spreken tegen twee Maastrichtse Tante Betsy girls die reageerden hihi. En je kon zelfs even mijn onderbroek top zien whahaha :D.