vrijdag 13 oktober 2017

Tante Betsy Fashionblog and more


Hey girls vannacht een paar uurtjes wakker geweest, maar wel 'produktief' geweest. Ik heb mezelf een healing cd opgezet van Doreen Virtue 'Angel Therapy meditations' waar ik normaal wel weer bij in slaap val. Maar deze keer de hele cd mee gehoord met alle aanroepingen aan de engelen met hun healing. 
Zo fijn om me daar weer eens voor open te stellen en die healing bewust te ondergaan. 


Ik werd nu om 8 uur wakker, mijn wekker zou om 8.28 uur gaan dus besloot mezelf de cd, Chakra clearing op te zetten. 
Ik kan wel wat healing gebruiken en het helpt me om me weer meer te verbinden met dat stuk van mezelf. 


Velen van jullie kennen me alleen als Susan de Tante Betsy blogster, maar ik ben zoveel meer. Ik schrijf ook vaker blogposts met een dieper liggende boodschap. Te vinden onder de labels; BeYoutiful, Get Inspired en Happy Thoughts


Ik heb vooral de laatste tijd weer heel sterk het gevoel dat ik met mijn blog ook anderen kan helpen om sterker in hun schoenen te staan. Om te leren goed voor jezelf te zorgen, om compassie met jezelf te hebben en lief voor jezelf te zijn. 
De collage hieronder maakte ik op Dress Red Day. 



Ik hoor wel eens geluiden dat dames zeggen van 'ik ga ook bloggen' en dan krijg ik ook 'gratis' jurkjes. Maar zo werkt dat natuurlijk niet, het is niet niks om een blog te onderhouden en iedere dag een blogpost te schrijven, daar ben je wel een paar uurtjes mee bezig. 


Het is belangrijk dat je je passie volgt, je hart volgt. En mijn hart zei twee jaar geleden dat ik mijn passie met jullie wilde delen.
Zodat de dames die niet zo slank zijn als de Tante Betsy modellen ook zien dat een Tante Betsy jurk hun prachtig kan staan. Dat ze ons allemaal prachtig staan!



Ik blog met liefde en naast dat dit me energie en tijd kost, haal ik er ook weer veel energie en vreugde uit. 
Ik zal wellicht weer vaker blogposts gaan delen met een boodschap. 
Geen zorgen dat het opeens een spiritueel blog gaat worden of dat in iedere zin een paar keer het woord God terug komt. 
Maar ik wil nog meer gaan bloggen vanuit mijn hart, wat ik natuurlijk altijd al doe. 


Vanavond laat zal mijn mannetje weer thuis zijn en daar ben ik heel blij mee. Ook al slapen we vaak niet meer samen in een bed omdat ik hoogsensitief ben en wakker lig van zijn gesnurk als ik naast hem lig. 
Ja hieronder kwam ik uiteindelijk in de badkamer terecht met mijn matras (hotel in Karlsruhe) in een poging nog wat te slapen. Natuurlijk wel in een Tante Betsy jurk ;).  


Toch liggen we normaal 's avonds heel wat uurtjes samen in bed tv (netflix) te kijken en genieten we van elkaar gezelschap. 
Maar het is goed geweest om een heel aantal dagen ieder alleen te zijn. Mij heeft het in ieder geval geholpen op mijn pad naar healing. Vannacht was een hele krachtige healing en dat heeft me goed gedaan ook al heb ik een paar uurtjes slaap gemist. 
Heb een fijne dag lieverds en een fijn weekend!


Lots of love from Susan