donderdag 7 december 2017

Love cowboyboots from Boeties.nl


Hey girls ik las dat er een aantal dames toch wel nieuwsgierig waren naar mijn laarzen die ik dinsdagavond heb ontvangen. 
Weten jullie nog dat ik gave laarzen van Boeties.nl heb ontvangen met een prachtig bloemenpatroon, DWRS High Texas Cognac Flower?



Maar helaas zijn die me te smal (9 cm zoolbreedte ipv 9,5 cm wat ik normaal heb).
Deze laarzen had ik al een eeuwigheid op het oog, maar waren destijds in mum van tijd uitverkocht. 
Deze gave laarzen zijn van het merk DWRS, bij Boeties.nl hebben ze daar diverse leuke laarzen van. En de prijzen zijn ook aangenaam :). 


Maar ik ben toch maar voor een paar volledig leren laarzen gegaan van het merk Sendra, die zijn dubbel zo duur maar wel van hoge kwaliteit. 


Ik heb wel nog flink zitten te twijfelen over de roze Tony Mora laarzen met ster (Savoy Antique).
Waarvan ik de blauwe heb (Savoy Azulon)...die zijn zo gaaf!
Maar ik heb al een paar roze Tante Betsy laarzen, dus kom op Susan hou je in!


De Sendra laarzen in de kleur aubergine, Sendra Mestizo Berenjena Aubergine, waar ik uiteindelijk voor gekozen heb lijken op de foto paars.


Maar zijn exact dezelfde kleur als mijn Clumpy's laarzen die ik in de kleur Plum heb.


Ze lijken ook wel op kersen, ik heb er namelijk gisteren een panty van Pamela Mann bij aan gedaan in de kleur Cerise. Exact dezelfde kleur!


En wat een mooie combinatie met mijn Tante Betsy Dress Mollie Grafisch Black, ook al zo blij mee. 


In mijn blogpost over de Clumpy's laarzen heb ik al diverse combinaties laten zien met Tante Betsy jurkjes in verschillende kleuren. Prachtig te combineren met groen, blauw, rood en natuurlijk zwart.


Dus met deze gave Sendra laarzen kan ik exact dezelfde combinaties maken. Yihaaa ik ben er blij mee. 
En ik ben zo stout geweest om ze in een maat groter te nemen, ik heb gewoonweg teveel laarzen en wissel te vaak om de tijd te nemen om ze uit te lopen zoals dat hoort bij een paar Sendra laarzen (normaal koop je deze gewoon in je eigen maat).
Natasja van het blog Beautuspots schreef in haar blogbericht De magie van Sendra laarzen er meer over.


Jullie gaan ze vast nog vaker zien voorbij komen bij mijn Tante Betsy outfits, zo kan ik het ene moment kiezen voor de Clumpy's met hogere hak voor een elegante look en het ander moment voor deze Sendra cowboylaarzen met stoere look!
Ik heb deze laarzen voor een gedeelte gesponsord gekregen en verder zelf betaald ;). 

Deze Sendra laarzen vind ik ook enorm gaaf!

Lots of love from Susan