donderdag 14 december 2017

Tante Betsy girls showing Dress Bessie Pieper


Hey girls wat vliegt de week voorbij, het is al bijna weer weekend!
Nog een dikke week en dan is het kerst!
Vandaag wil ik eens Dress Bessie Pieper in de spotlights zetten. 
Ik ontving een aantal weken geleden deze jurk van die lieve tante, maar ik word er zelf niet blij van. 
Veel van jullie denken dat mij alle Tante Betsy jurkjes staan, maar dat is echt niet het geval. Ik weet inmiddels welke modellen me goed staan en welke modellen me niet zo mooi staan (oftewel waar ik niet zo blij van word). 


Ik ben gezegend met een flinke buste en heb een zandloper model, veel Tante Betsy jurkjes staan me prachtig.
Maar bepaalde modellen staan niet zo mooi bij mijn enorme buste (omvang 112 cm en maat 85G in mijn bh).
Zoals hoger gesloten modellen waaronder Dress Bessie Pieper. 
Dress Mollie is daartegenover weer een uitzondering, die zagen jullie de afgelopen dagen al langskomen.


Maar ik heb natuurlijk wel wat foto's voor jullie om te laten zien dat hij wel heel mooi staat bij andere dames. 
De kleur van Dress Bessie Pieper Green is eigenlijk petrol met een donkergroene achtergrond.
Bij deze foto van Sylvia kun je heel goed het verschil zien met de blauwe kleur. 



Heidi en Heidi laten op deze foto zien hoe mooi Dress Bessie Pieper Blue hun staat. Volgens mij hebben ze hier allebei maat M aan en dragen ze normaal maat L.
Dit model is namelijk een rechter model en valt daardoor wijder in de taille. Het kan zijn dat je daardoor blijer wordt van een kleinere maat, maar het kan ook zomaar zijn dat je heel blij wordt van het feit dat hij wat ruimer in de maat valt. 


Lenie deelde een keer deze foto's van een passessie in een Tante Betsy verkooppunt en ik mocht ze delen, waaronder de Dress Bessie jurkjes. 
Ik weet even niet welke maat Lenie draagt.
Ik zie dat ze de mouwen opgestroopt heeft, deze jurk heeft namelijk lange mouwen ;). 



En last but not least heb ik nog een foto van jullie met Anita de rechterhand van Tante Betsy. Ze draagt maat XXL
Jullie kunnen zien dat dit nieuwe model jurk van Tante Betsy toch bij iedereen prachtig staat. 
Het is ook een heerlijk model omdat het zakken heeft en veel vrouwen vinden een hoger gesloten model wel heel fijn. 


Ik heb zelf op de foto trouwens ook een M aan (de jurk is in maat M, 41 cm in de taille).
Mooi met een petrolkleurige of groene panty (ik draag hier een petrol thermo legging en mijn ZOO Adventure laarzen). 


En als jullie me al langer kennen weten jullie dat deze jurk op mijn Marktplaats account te koop zal komen ten bate van een nieuwe winactie. Dit zal in de loop van morgenavond gaan zijn, er komen er namelijk meerdere op. Het is tijd om een aantal jurkjes los te laten. 


Deze jurk is in meerdere maten te koop bij Tante Betsy in de webshop, waar inmiddels al sale is. Ja je leest het goed ;). 


Oh ik zie nu dat er ook een zwarte versie is, nu ik de foto's van Lenie was toe aan het voegen ;). 
En ik kwam nog een Tante Betsy girl tegen, Esther kocht deze nadat ze een kadobon bij me won! Ook heel mooi in het zwart!



En wellicht ook nog te koop in diverse Tante Betsy verkooppunten

Lots of love from Susan