maandag 19 februari 2018

Tante Betsy blog Amis Mode giveaway



Hey girls vandaag start ik de week meteen weer goed met een gave winactie in samenwerking met een Tante Betsy verkooppunt, deze keer met Amis Mode te Meppel
Als je nu ook een Tante Betsy verkooppunt in je omgeving hebt die het leuk zouden vinden om eens in de picture te staan op mijn happy Tante Betsy blog, dan kun je ze tippen en met mij contact laten opnemen en samen verzinnen we dan wel een leuke winactie.



De dames van Amis Mode, Gerda en Fay, namen zelf contact met mij op en zo kwamen wij tot deze leuke winactie. 
Leuk een winkel die gerund wordt door moeder en dochter in een prachtig oud apothekerspand in het centrum van Meppel. 





Als je Amis Mode op Facebook volgt heb je dochter Fay al vaker zien langskomen als model.
Ze showt altijd de nieuwste items in hun winkel te Meppel en natuurlijk ook de Tante Betsy items die binnen gekomen zijn. Deze kun je trouwens ook vinden in hun webshop.
Fay is 1.78m en showt maat S, lees ik op de site. Ook wel fijn om te weten vooral voor de langere dames onder ons.





Hierboven showt ze Zippie Cactus Diaz en Hoodie Fit Green.
Hieronder Dress Lynn Circles Red in maat S dus.
Zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn blogpost Tante Betsy SS2018 Summer Collection, valt deze Lynn jurk een maat groter (ik draag zelf van deze jurk maat M ipv L wat ik normaal draag).





Speciaal voor deze blogpost is Gerda ook op de foto gegaan in een Tante Betsy jurk, Dress Lynn Black. Gerda houdt van wijdere kleding en voornamelijk zwart.
Ik heb op de Facebook pagina ook meerdere foto's van haar gezien en ik wist wel dat er onder die wijde kleding een mooi figuur zou zitten. Ja leuk Gerda staat je mooii!
Gerda heeft hier de XXL aan en is 1.68m (de XL zou haar ook passen geeft ze aan, maar zoals gezegd voelt ze zich fijner in wijdere kleding).



En natuurlijk showt Fay Dress Lynn Black ook nog even. Wow in het effen zwart is deze jurk toch stiekem ook een hele mooie jurk. En leuk dat ze het mooie borduursel op de arm ook nog even showt. Gave jurk dus (ja ook ik hou van zwart naast knalkleurtjes ;)).





Nu zie je bij Amis Mode nog niet zoveel jurkjes van de eerste lichting van de SS2018 zomercollectie van Tante Betsy. Maar er komt natuurlijk nog veel meer leuks aan!
Ik kreeg een hele lijst...maar koos ervoor om deze vijf jurkjes in een collage te zetten. Ik ken nog niet alle namen en deze herkende ik ;).



Wat kun je winnen?
Jullie zijn ondertussen vast benieuwd naar de winactie en wat je kunt winnen.
Amis Mode stelt twee cadeaubonnen/shoptegoed beschikbaar ter waarde van €50.
Eentje verloot ik onder de reacties hier onder mijn blogpost en een verloot ik onder de reacties op mijn Facebook pagina. Lees goed de voorwaarden!

Hoe kun je mee doen?

  • Het spreekt vanzelf dat je mijn blog volgt via Blogger, Bloglovin en/of via mijn Facebook pagina en/of mijn Instagram account.
  • Like de Facebook pagina van Amis Mode. Er worden regelmatig leuke acties gedeeld zoals een bos tulpen kado..
  • Laat een gezellige reactie achter onder deze winactie. Woon je wellicht in de buurt van Meppel en ben je al een keer in de winkel geweest, vertel hoe het was. Ken je dit verkooppunt nog niet en wil je er graag eens heen...vertel dan hoe je uitstapje gaat uitzien en met wie je zou gaan. Maak er wat gezelligs van!
  • Je kunt meedoen t/m 25 februari. Op maandag 26 februari maak ik dan de twee winnaressen bekend op mijn happy Tante Betsy blog.
  • Delen van de winactie op je Facebook profiel is lief :).



Ik zie dat ze trouwens ook nog andere leuke en mooie merken hebben. Zoals bijvoorbeeld ook de armbandjes van Urban Hippies.


Lots of love from Susan