donderdag 26 april 2018

Tante Betsy Dress Auntie and Missy Checks



Hey girls vandaag ga ik de ruitjes jurken van Tante Betsy eens in het zonnetje zetten.
Als ik denk aan checks, dan denk ik aan geld, maar checkered betekent geruit.
En wat een leuke ruitjes jurken en ook rokjes heeft Tante Betsy weer ontworpen.
Vandaag ga ik jullie meer vertellen over Dress Auntie Checks en Dress Missy Checks.
Als je mijn live passessie hebt gezien van de High Summer collectie dan heb je al kunnen zien hoe ze vallen (klik op de link hierboven en niet op de afbeelding ;)).



Dress Auntie Checks heb ik in een maatje groter gekregen/gevraagd, omdat deze net als Dress Auntie Birds Blossom wat kleiner in de maat valt.
Meten is weten en deze jurk is 42 cm in de taille in maat XL, wat overeenkomt met de afmetingen van een L.
In mijn blogpost Tante Betsy SS2018 Summer Collection part two photoshoot vind je alle afmetingen in maat L en maat XL.



Omdat ik nu een XL heb valt hij wel langer als normaal (104 cm is hij als ik me goed herinner), maar toch valt dat reuze mee omdat er heel wat aan vrouwelijke rondingen in deze jurk gaan ;).
Met flinke borsten, een buik en flinke billen wordt deze jurk vanzelf korter bij mij, whahaha.
Maar zonder topje is een stap te ver (mijn bh piept er in het midden bovenuit), ook al valt de overslag veel mooier gesloten als voorheen bij andere overslag modellen.



Ik draag er van de zomer gewoon een 'onderbroek topje' onder, dat is dus een topje gemaakt van een onderbroek (een singlet onder een jurk in de zomer is me veel te warm).
In de blogpost How to make a top from underpantslaat ik zien hoe dat eruit ziet en hoe je dat ook zelf kunt doen.
Daar vind je ook de link naar mijn allereerste live video waar ik live laat zien hoe je van een onderbroek een topje maakt.





Dress Auntie Checks Blue zag je van de week al op de foto, in de blogpost Happy with Tante Betsy High Summer collection, waar ook de mouwloze jurkjes Summer Cross Daisy en Dress Summer Cross Breton aan bod kwamen.
Ik ben enorm blij met deze leuke Auntie jurken, hou van het leuke modelletje en de leuke aangerimpelde mouwtjes en de gave afwerking.



Dress Missy Checks was echt een jurk waarvan ik zoiets had die staat me nooit als ik naar de foto keek van modellen Suze en Ellen.
Maar omdat ik jullie graag laat zien hoe die jurk valt bij een vrouw met veel vrouwelijke rondingen, vroeg ik om daar ook een jurkje van mee te sturen.
En ik vroeg speciaal om de zwarte omdat die kleur meestal meer afslankt ;).
Ik kreeg ook de rode, want de dames van Tante Betsy weten dat ik gek ben op rood ;).




Wow wat een verrassing is deze mouwloze jurk, ik ben echt blij verrast met deze jurk...hij is mooii.
Ik heb deze jurk na mijn live passessie wel in een maatje kleiner gevraagd, dan mijn gebruikelijke maat, hij valt wat ruimer.
Ja natuurlijk ziet hij er ook mooi in L, maar bij de oksels gaapt hij bij mij wat in maat L.
Én omdat ik me er niet in hoefde te persen valt de jurk een stuk langer in maat L. In maat L is deze jurk zo'n 103-104 cm en in maat M 101-102 cm.


Ik kreeg gisteren de eMmetjes toegestuurd en vanmiddag heb ik een passessie/fotoshoot gehouden.
Ik heb de jurkjes aangedaan en vestjes erbij gepast en daarna ook nog eens de eLletjes aangedaan om te vergelijken.
Deze jurk staat mij dus het beste in een M, de oksel zitten perfect...de hele jurk valt gewoon perfect.
Maar ik kan me voorstellen als jij langer bent en het liever wat losser wilt dat je eigen maat, de juiste maat is voor jou.
Ik meet trouwens maar 1.57m en mijn bustewijdte is 112 cm, taillewijdte is zo'n 98 cm en heupwijdte is 114 cm.



En met die gave vestjes van Tante Betsy, Cardigan Shorty en Summer Cardigan Paris, kun je deze mouwloze jurk ook heerlijk dragen als het bijvoorbeeld 's ochtends nog wat frisjes is.
Ik vind ze echt ideaal! En draag deze gewoon in mijn eigen maat, maat L. Ze kunnen ook dicht hoor, maar ik vind het mooier als ze wat open vallen.


De roze en rode Summer Cardigan Paris vestjes zijn enorm gaaf, zucht stiekem wil ik die in alle kleurtjes.



Maar wit (Cardigan Shorty White) is natuurlijk ook mooi bij zo'n zwart witte jurk. En de kleur is gewoon mooi wit. Hieronder zie je ook nog eens de roze en de groene.
Je hoeft maar in de zoekbalk bij Tante Betsy in de webshop, cardigan in te vullen en krijg je ze allemaal in een overzicht. Ze vallen trouwens gewoon op maat.





Oh ja ik vergeet helemaal te vertellen dat er gave borduursels op de jurken zitten.



Én ik kan je alvast verklappen dat ze nu al bij Tante Betsy in de webshop te bestellen zijn.
Tante Betsy kennende zal ze dat ook delen op haar Facebook pagina en weer een gave winactie hebben.
Maar natuurlijk ook te koop bij heel veel Tante Betsy verkooppunten.
En girls zijn jullie al los gegaan bij Tante Betsy? Óf zijn jullie gezellig op bezoek geweest bij een leuke winkel of wellicht al iets in een andere webshop gescoord?

Lots of love from Susan

PS Oh ja de klompjes die ik aan heb zijn van The Art Company en het model heet Art Amsterdam (en vallen op maat).
Ik kocht mijn rode bij Tante Betsy verkooppunt Pantalone in Eindhoven in juni 2016 zie ik (klik) en ondertussen heb ik ook nog twee andere gescoord ;).