woensdag 9 mei 2018

Tante Betsy Outfit of the day; Dress Joyce du Deer Orange


Hey girls wow wat is het vandaag weer een warme dag, echt weer om mouwloze jurkjes aan te doen.
Ik wilde vandaag ook weer een streepjesjurk van Tante Betsy aan doen, maar Dress Joyce du Deer Orange riep toch net wat harder.
Ik besloot die jurk aan te doen, ik had hem vandaag voor het allereerst aan.
Okay ik heb hem wel al eens aangehad tijdens mijn Live on Facebook passessie en voor een fotoshoot in de tuin, maar vandaag deed ik hem naar mijn werk aan.


Wat is het toch een heerlijke print om blij van te worden. Hebben jullie dat ook dat je naar beneden kijkt en gewoon blij van jezelf en je vrolijke jurkje/ rokje wordt ?




En nu kon ik dan eindelijk mijn bijpassende Urban Hippies armband, Orange Primrose Bracelet, aan doen.
Hij was net te laat binnen om hem met Koningsdag te dragen, terwijl Femke van Urban Hippies hem wel op tijd verstuurd had.



Ik maakte ook voor Koningsdag een bijpassende ketting in de kleuren oranje, roze en groen. Ik ben er helemaal happy mee en door de classic mini eraan blijft hij mooi op zijn plaats hangen.
Nou ja op de foto is hij iets uit het midden whahaha.


Vandaag maakte ik op mijn werk een kussen van een jute koffiezak, ik hou ervan om dingen te recyclen en ik vind het dan ook een feestje om zo'n stoer kussen te maken.
Maandag naaide ik de andere af, daar was ik vorige week aan begonnen.
Deze kussens en andere items worden tijdens de Pinksterbraderie op Pinkstermaandag in Spekholzerheide (Kerkrade) verkocht. Ik hoop dat ze lekker veel verkopen.





Nu weer terug naar mijn outfit, vanmorgen deed ik voor de zekerheid nog even mijn roze vestje met korte mouwen, Cardi Shorty Pink, over mijn Tante Betsy jurk aan.
Op de fiets kan het soms toch nog frisjes zijn in de ochtend, maar eigenlijk was dat vandaag niet nodig geweest.
Ik zag later vandaag dat het zelfs 32 graden was vol in de zon, pff dat is iets teveel van het goede...eigenlijk veel te veel van het goede.


Ik heb wel na mijn werk nog gezellig op het stoepje gezeten voor onze deuren samen met de buurvrouw. Allebei met onze kommen yoghurt en fruit en even lekker gekwebbeld.
Daarna ben ik even pakketdienst gaan spelen, een paar van de gereserveerde laarzen is nu ook definitief verkocht. Het andere paar moet nog even wachten totdat de dame in kwestie terug van vakantie is. Oh ja ik vergeet helemaal dat ik vandaag een Tante Betsy girl in het wild tegenkwam, zo leuk om opeens een Tante Betsy jurk in het straatbeeld van Heerlen te zien.
Ik had haar nog nooit ontmoet dus maar niet gevraagd of ze het leuk vond om samen op de foto te gaan, wel even gezellig staan te kwebbelen met Petra van Peetje's Favorieten.



Vandaag koos ik voor mijn groene Clumpy's, een fijne kleur die zich goed laat combineren met veel Tante Betsy jurkjes. Er komt namelijk veel groen in de jurkjes van Tante Betsy terug.
Dit model Clumpy's valt trouwens groter uit, dus je kunt daar een maatje kleiner van nemen. Ik draag maat 38 ipv maat 39 in deze klompjes.


Nou girls ik ga er weer een eindje aan breien aan al dat gekwebbel van mij.
Ik draag dress Joyce Du Deer in maat XL ipv mijn gebruikelijke L, maar vorig jaar had ik van het Carmen model ook al XL.
Deze jurk valt wat smaller op de heupen, die van mij zijn by the way 114 cm in omtrek mocht je dat willen weten.
In de blogpost Kingsday & so in love with orange liet ik het verschil zien...nou ja eigenlijk was er geen verschil, behalve dat die van de huidige collectie langer is tov Dress Carmen Les Fleurs.



Ik maakte al eens een blogpost waar deze jurk in de spotlights kwam; Dress Betsy Bloms and Dress Joyce du Deer. Waar ik ook foto's liet zien van diverse Tante Betsy girls in verschillende maten.
Zo kun je ook zien hoe het bij andere dames valt.


Ik zie dat Dress Joyce du Deer nog in veel maten te koop is in de webshop van Tante Betsy, de rode zelfs in alle maten.
Wie weet helpen mijn blogposts om een beslissing te maken welke maat je nodig hebt.
Heb jij hem ook vertel of je deze hertjesjurk in je eigen maat hebt of in een maatje groter.


Lots of love from Susan