dinsdag 17 mei 2016

Eleven Happy Tante Betsy girls Tuesday


Hey girls daar zijn we weer met nog meer inzendingen voor de Tante Betsy Give Away Wednesday winactie. Elf inzendingen deze keer.
Ik heb de administratie gedaan, aanmeldingen opgeschreven, foto's afgevinkt en miste nog van enkele girls de aanmelding op de blogpost, die heb ik ondertussen gemaild en hebben zich alsnog aangemeld.
Let op: een aanmelding via Instagram en Facebook geldt niet als deelname!



En van 6 dames die zich aangemeld hebben heb ik nog geen Tante Betsy foto ontvangen op mijn emailadres 365happytantebetsydresses@gmail.com (JufAnita, Beate, Maud, Caro, Petra van Vliet, Zazz Saskia). Vanavond is je laatste kans om die op te sturen, anders doe je helaas niet mee. Sorry girls ik moet streng zijn, jullie kan ik niet mailen dus hoop dat jullie dit op tijd lezen. 


Alles begon met de aankoop van het Birdie Black jurkje door Wendy op marktplaats. 
Door haar aankoop kan ik deze leuke winactie doen, nou ja eigenlijk dankzij Tante Betsy die me deze leuke jurk stuurde :). Ik mocht hem verloten, maar besloot om hem te verkopen per opbod, zodat ik van het geld (€70) een kadobon kon kopen, zodat alle girls een kans maken en niet alleen de eLletjes ;). 

Maar hier gaan we dan met de inzendingen van de Tante Betsy girls;
Neeltje had haar foto al eerder ingestuurd, maar die heb ik vergeten te delen. Spoonflower black en de theekopjes jurk van vorige zomer

Mary Elle laat hier zien dat je een jurkje (Birdie Black) op diverse manieren kan dragen. 

Linda is helemaal happy met haar Peacock Blue jurkje. 

Jolanda maakte deze leuke collage voor mij, ze stuurde me namelijk een heleboel foto's hihi, die ik zeker nog eens op een later moment kan gebruiken om te delen. 

Adriëtte en ook haar dochtertje vinden Tante Betsy geweldig, Tante maakt geen kinderkleding meer, maar af en toe is er nog wat te krijgen op marktplaats. Leuk zippie jurken kocht je en leuke klompjes!

Suzanne deelde deze mooie collage met me en nu ook met ons. In ookeen jurkje van de nieuwe collectie, even opzoeken hoe die heet ;). Dress Akke :). 

Mirjam stuurde me een oude foto, die ze al eens eerder instuurde voor een andere winactie, dus ik vroeg haar om een nieuwe foto te maken en daar hoefde ze echt haar jurkje (Betsy Red) niet voor aan te doen. Kijk eens wat ze ervan maakte, veel leuker toch als een foto die we al eens gezien hebben ;) hihi. 

Jorina showt ons hier ook de Peacock Blue met een prachtige bloemensjaal, hoed en vrolijke klompjes van Lotta from Stockholm. 

Miranda deelt hier dress Trixie van afgelopen wintercollectie, dit is dus hetzelfde model als dress Belle van deze collectie. 

En Carmen heeft zich ook net nog aangemeld, had dit gedaan op Instagram, maar nu dus zoals het echt hoort onder de blogpost van de aktie; http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/05/tante-betsy-give-away-wednesday.html
Thanks Carmen :). 

Oh ja moet ik natuurlijk niet de inzending van Wendy vergeten hihi. 

Zo girls ik hoop dat jullie weer hebben mee genoten, ik wel :D. 
Ik snap dat het wat extra werk van jullie vraagt en natuurlijk is het makkelijker als je gewoon op mijn Facebook pagina of Instagram account een reactie of alleen maar een like hoefde achter te laten. Maar dit is toch vele malen leuker om al die happy Tante Betsy girls te zien en om regelmatig van jullie een reactie te lezen onder mijn blogposts. 

Lots of love from Susan