vrijdag 6 mei 2016

Your Tante Betsy Give Away entry Friday


Hey girls de tijd ontbreekt me om een uitgebreide blogpost te schrijven. 
En ik heb besloten om het eens anders als anders te gaan doen, ik ga jullie foto inzendingen nu al delen. 
Zo wordt het straks niet zo snel door mij vergeten en kunnen jullie al zien wat de anderen insturen en mee genieten van alle foto inzendingen van de Tante Betsy girls voor de Tante Betsy Give Away Wednesday.


Het gaat niet om de mooiste inzending, ieder mag zijn ding doen, creatief ermee zijn is wel heel leuk! 
Maar ik trek gewoon lootjes en je maakt wel extra kansen door regelmatig te reageren (dat maakt bloggen voor mij extra leuk, de interactie met jullie). Ook door de actie te delen op Facebook, Instagram (met tag #tantebetsygiveawaywednesday en ) of je blog. Wel graag met deze afbeelding van de actie, zie hieronder :). 


En doe je het op Facebook dan deel het vanuit mijn Facebook pagina bij de desbetreffende gedeelde post
Zo kan ik ook zien dat jullie hem gedeeld hebben ;). 

Bilitis

Wendy

Jasmijn


Nicolette


Hilde


Yvonne

Melanie

Nu ga ik ervandoor, ben mega druk met voorbereidingen van een Mini meeting die we binnenkort in België hebben. Wil je deze Tante Betsy fanaat eens in het echt zien en heel veeel classic Mini's bewonderen dan is Lommel de place to be op zaterdag 14 mei en zondag 15 mei :). 

Lots of love from Susan