donderdag 15 juni 2017

Live on Facebook ~ Be Yourself message


Vandaag ging ik weer live op Facebook, in mijn roze Lola Songbirds jurk in het bos. 
Sorry voor de dames die geen Facebook hebben want dan mis je leuke filmpjes...maar ik vind dit toch veel leuker als een Youtube filmpje maken. 
Ik meld het altijd even van te voren op de Tante Betsy facebook groepen, en zo is het voor mij leuk met de interactie met jullie Tante Betsy girls.  


Als je wel Facebook hebt en je hebt het nog niet gezien kun je het gewoon gaan terugkijken (klik).
Dan staat er 365 days of happy Tante Betsy dresses wás live. 
Wat gekwebbel over lekker jezelf zijn en schijt hebben aan wat anderen van je zouden kunnen denken. En dat als je je knut voelt dat een Tante Betsy jurk je happy maakt, tenminste mij maken ze happy en jullie vast ook. 


Gezellig dat er weer een paar dames mee keken of anderen een duimpje omhoog steken. Dan sta je daar niet zo alleen maar tegen een boom te kletsen zoals Sylvia al zei whahhaha. Ik ga nu lekker terug naar huis wandelen en wie weet gaan manlief en ik nog wat leuks doen. 


Wees jezelf lieverds! Er zijn al zoveel anderen...ben trots op jezelf en straal heerlijk in die mooie Tante Betsy jurken...kleurrijk of niet, effen of met een print. Doe en draag waar jij je goed in voelt!


Lots of love from Susan

Oh ja in mijn filmpje en ook op de foto's zie je de Urban Hippies Hip Pocket die ik om heb. Ik heb het even over Bandelettes en laat ook mijn Asics sneakers zien.