woensdag 23 augustus 2017

Tante Betsy High Summer Sale


Hey girls ik schreef er gisteren al even over dat de streepjes collectie nu ook in de sale is bij Tante Betsy in de webshop.
Ik ben zelf als een gek naar de webshop gesjeesd en Dress Summer Cross Stripe Black in mijn winkelmandje gegooid (die stond nog steeds op mijn wishlist, maar stond als uitverkocht, maar nu de voorraad geteld is ivm de sale is hij voor mij ;)). 
Kwam meteen de kadobon van mijn broer die ik voor mijn verjaardag kreeg goed van pas. 
Vandaag kwam mijn jurkje al aan en kijk eens wat een gave nieuwe verpakking...ik ben flieft! Dit voelt als een kadootje voor mezelf...jippie :).
Ik draag zoals altijd maat L en ik heb hem net eens opgemeten en hij is plat gemeten 42 cm in de taille.



Verder heb ik me maar even ingehouden, zou nog steeds graag een zwart/navy denim rokje (niet in de sale, dat is basis collectie) willen hebben (die zitten en vallen zo mooi) met een leuke gestreepte top/shirt. Maar heb natuurlijk ook budget nodig voor die gave wintercollectie.
Hieronder zie je foto's van Skirt Denim Red met Summer Cross Top Poppy Black en Summer Cross Top Poppy Blue. Ik draag overal een L in.



Tegenwoordig draag ik vaker tops en shirts van Tante Betsy naar mijn tweewekelijkse fysio afspraken. Ik draag al jaren geen broeken meer want ik voel me toch het meest happy in een Tante Betsy jurkje. Maar fysio oefeningen doen in een jurkje doe ik maar niet, dus de polypants van Tante Betsy zijn daar super voor en gecombineerd met een leuke Tante Betsy top/shirt voel ik me wel op mijn gemak. Op de fotocollage heb ik Raglan Shirt Poppy Blue gecombineerd met de Vera Jacket Red (AW2017).



Ik heb ook even mijn nieuwe Sweatvest/jurk Lotte Black bij mijn streepjesjurk aan gedaan. Zo gaaf dat borduursel, ik hou ervan!
Ik mocht deze van Binnie meenemen en ruil hem dan om met mijn Sweatvest Lotte Navy. Die is me te ruim en hij is blauw en ik heb al een Sweatvest Lotte Denim (AW2016). 
Ik heb nu dus een M in Sweatvest Lotte Black, ik vind het fijn als zo'n vest mooi ruim open valt en als jurk strak aan mijn lijf zit. Maat M meet 42-43cm in de taille!
Ik blogde pas over de maatvoering, zie mijn Tante Betsy Sweatvest Lotte & Hoodie Fit blogpost.



Terug naar de High Summer Sale, ik had zelf nooit gedacht dat ik zou blij zou zijn met de streepjes jurken, laat staan dat ik dacht dat ze me mooi zouden staan. M


Maar wat zijn ze gaaf en ze staan echt geweldig. Zelfs als je een weelderig lichaam hebt zoals ikke. Eigenlijk staan ze mooi bij alle maatjes. Dus ik deel even wat foto's, zodat jullie een idee krijgen hoe ze bij jullie zouden kunnen staan. 



Ik zie zelfs Dress Patsy Stripe Rose Navy nog in alle maten in de webshop staan. Oh ik moet me echt inhouden om die jurken niet in alle kleuren te willen. Ik heb deze in het zwart en in het rood en ook die draag ik in maat L. Deze valt wel iets ruimer, 44 cm in de taille als ik me goed herinner. 


Dress Summer Cross Stripe heb ik in rood, grijs en nu dus ook in het zwart...yihaaa!



Lots of love from Susan