maandag 11 september 2017

Love Blue Tante Betsy zippie dresses


Hey girls vandaag deed ik een jurk aan die eigenlijk op Marktplaats hoorde te belanden. Ik vertelde er vorige week over in mijn Live on Facebook filmpje. 
Maar ik kan het niet helpen ik vind hem zo gaaf en hij staat me zo mooi. Dus in plaats van twee Zippie Blue jurkjes heb ik één te koop, te verloten. De jurk staat nu op mijn marktplaats account, je kunt reageren tot woensdagavond, dan wordt hij verloot. Dit is de advertentie (hij wijkt iets af qua afmetingen van de mijne ;)). 


Ik deed hem van het weekend aan om er een foto van te maken voor Marktplaats en toen werd ik er meteen verliefd op. Ik deed er mijn Sendra Ibiza laarzen aan van Boeties.nl


Natuurlijk komt er ook van mijn kant eenzelfde bijdrage aan de winactie ism Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen
Ik had hem daar wel al bij een andere Tante Betsy girl gezien die hem uiteindelijk ook kocht. 



Normaal valt een L groter uit als het van een oude Tante Betsy collectie is vóór de SS2015 collectie. En ik heb hem even opgemeten en hij komt overeen met een maat 44 (de taille is platgemeten 44 cm dat is voor mij dé maat).
Eigenlijk identiek hoe Dress Vera LS nu valt...



Oh ik ben zo benieuwd hoe straks de zippies gaan vallen van de tweede lichting. We moeten toch nog geduld opbrengen want het wordt pas aan het einde van de week uitgeleverd hoorde ik vanmorgen. Ik had verwacht dat alles er voor het weekend al was uitgegaan, maar dat zal niet gelukt zijn. 
Er zijn natuurlijk nu heel veel Tante Betsy verkooppunten dus dat is heel wat werk om alles uit te zoeken naar aanleiding van de bestellingen van al die Tante Betsy shops



Vandaag in ieder geval weer twee denim hoodies verstuurd naar Tante Betsy girls die uitgeloot waren. Vanmiddag had ik mijn Sporty Roses Blue aan want lange mouwen zijn binnenshuis toch te warm. Maar op de fiets wel even snel mijn Sweatvest Lotte Jeans aan gedaan als jas. 


Lots of love from Susan