dinsdag 5 september 2017

Love Urban Hippies bracelets


Hey girls ik wilde al eerder een leuke Urban Hippies blogpost maken. Mijn Tante Betsy dinnetje Petra is net zoals ik gek op items van Urban Hippies en ze post de laatste tijd zulke leuke foto's en die wil ik toch eens met jullie delen (heb ik toestemming voor) samen met wat foto's van mij. 




Ik deelde gisteren al even die gave winactie van sponsor Urban Hippies die ze op haar Facebook pagina heeft, je kunt daar zo'n gave Primrose armband winnen. 


Altijd leuk om zo'n kleine zelfstandige ondernemer te steunen en haar merk in de spotlights te zetten. Zoals de meesten van jullie wel al weten, Urban Hippies accessoires kun je ook kopen bij heel wat Tante Betsy verkooppunten. Alle verkooppunten van Urban Hippies vind je hier.

Ik ben een echte bofbips en mocht voor mijn verjaardag twee Primrose armbanden kiezen, maar dat is nog best moeilijk hoor. Want ze zijn stuk voor stuk gaaf. Maar ik koos uiteindelijk voor de blauwe en de rode. 





Ik ben ook enorm blij met de Peony armbanden en heb ze inmiddels in vier kleuren, drie met leren bandje en een met een kunstleren bandje.




Fijn dat je de armbandjes van Urban Hippies op je eigen maat kunt vastmaken door middel van drukknopen en ze staan natuurlijk perfect bij heel wat Tante Betsy jurkjes of andere outfits. 



Ik hou het verder kort want ik ben total loss, had vanmorgen met een oud collegaatje afgesproken om te gaan wandelen. Maar dit heeft iets teveel van me gevergd. Mijn outfit was ook echt te warm vandaag dus thuisgekomen snel uitgegooid en in bed gedoken, maar zou nog wel uren kunnen slapen. 


Als je op een van mijn marktplaats advertenties hebt gereageerd vraag ik even geduld, morgen kijk ik ernaar en maak 's avonds de 'winnaars' bekend. 


Vergeet die gave winactie niet bij Urban Hippies! Ga op haar Facebook pagina bij het bericht reageren ;). Succes!

Lots of love from Susan