donderdag 28 september 2017

Lucky Ly-Lou


Hey girls vandaag mag ik weer twee Tante Betsy girls of Tante Betsy wannabees blij maken die gezellig mee deden aan de winactie die ik deze keer deed in samenwerking met Belgisch Tante Betsy verkooppunt Ly-Lou;

Tante Betsy autumn giveaway @ Ly-Lou



Ik heb net de loting gedaan via naamloten.nl en heb eerst alle namen van de mededingers in mijn notities gezet op mijn iPhone. Natuurlijk alle Belgische dames een extra kans gegeven, dus die nog eens willekeurig tussen de andere namen in gezet. 
Zo leuk dat bij de eerste loting een Belgische gewonnen heeft en bij de tweede loting een Nederlandse. 
De Belgische dame is zelfs al in de winkel van Ly-Lou geweest! Maar wie oh wie zou het zijn? Nog even geduld ;). 
Ondertussen nog een leuke foto van Ria in Dress Snappie Stardot Black en Sarah in Dress Lemonade Stardot Green.


Ik hoorde al van Kelly van Ly-Lou dat ze heel blij is met het extra verkeer naar haar webshop en extra likes op haar Ly-Lou Facebook pagina
Vooralsnog verstuurd Storesquare alleen naar Belgische klanten, maar per 2018 komt daar verandering in las ik. 
Maar je kunt Kelly altijd even benaderen als je een jurk bij haar gezien hebt die je als Nederlandse klant graag zou willen hebben. 


Tante Betsy verkooppunt Ly-Lou, de winkel van Kelly, ligt in Sint-Niklaas.
Dit is tussen Antwerpen en Gent in, en zekers ook een bezoekje waard. 
Dit weekend zijn in het centrum van Sint-Niklaas Oh-dagen. Zaterdag is het dag van de klant, dit is in heel België.
Zondag is de 1ste zondag van de maand en zijn in alle grote steden de winkels open van 14 tot 18 uur. 
Kelly verwend haar klanten met een lief kleinigheidje, koffie en lekkers!


Okay ik heb mezelf beloofd niet meer zulke lange blogposts te maken dus ik ga de winnaressen bekend maken ;). 
De Belgische winnares is de winnares van de loting van diegenen die hier op mijn blogpost reageerden. Stefanie jij hebt een kadobon twv € 25 gewonnen om te besteden bij Ly-Lou in de winkel. 


Het was me niet helemaal duidelijk of ze al een Tante Betsy girl is, maar dat gaat nu vast helemaal goed komen!
Ze deed ook mee met de winactie op Facebook en deelde die op haar tijdlijn zag ik, leuk!


Bij de Facebook winactie is een Nederlandse naam tevoorschijn gekomen in de lijst van Naamloten.nl
Van haar weet ik wel dat ze een Tante Betsy girl is. Ik heb haar naam al vaker zien voorbij komen, Ina jij hebt de andere kadobon twv € 25 gewonnen en kunt je blauwe Vera jurk gaan scoren! Yihaa!

Gefeliciteerd girls! Sturen jullie me even een pb'tje en dan stuur ik die door naar Kelly, dan handelt die het verder met jullie af. 

Lots of love from Susan