vrijdag 15 september 2017

Tante Betsy blog Love, Peace & Joy giveaway



Hey girls daar is dan de laatste lichting van de Tante Betsy Autumn Winter 2017 collectie. Hij is vandaag uitgeleverd aan alle Nederlandse Tante Betsy verkooppunten (de Belgen volgen iets later) en nu is het tijd om de eerste winactie van start te laten gaan. 


Love, Peace & Joy is een webshop die bekend staat om de persoonlijke aandacht. 
Wat fijn is dat ook alle afmetingen bij de Tante Betsy items staan vermeld en natuurlijk ook bij de andere merken die er te koop zijn. 
Ik kijk altijd graag naar de taille afmeting, maar andere dames willen graag weten wat de bustewijdte (oto) of de heupwijdte is of vinden de lengte van de jurk het allerbelangrijkste. 



Vandaag liet ik in dit Live on Facebook filmpje zien dat de collectie vrijwel geheel op maat valt, op een enkel item na. En zelfs dat jurkje (Lemonade Stardot) zit nu goed na het wat langer gedragen te hebben. Natuurlijk laat ik maar een kleine selectie zien ;). 




Ik heb al eerder een leuke samenwerking gehad met Ellen van Love, Peace & Joy. 
We zijn gezellig wat gaan eten en drinken in Heerlen en hebben een kleine fotoshoot gedaan met een interview in het Inspiratiemagazine




Zo leuk dit soort samenwerkingen met een Tante Betsy verkooppunt, dus ik ben dan ook verheugd dat ik weer een winactie mag organiseren. 



Wat kun je winnen?
Ik ga twee cadeaubonnen twv €25 weggeven te besteden in de webshop van Love, Peace & Joy. Eentje is te winnen op mijn Tante Betsy blog en eentje is te winnen op mijn Tante Betsy blog Facebook pagina (je mag bij beide mee doen).

Hoe doe je mee?


Wat ook leuk is dat als je een aankoop doet in de webshop van Love, Peace & Joy je kans maakt op een cadeaubon/shoptegoed van € 25 dmv inzending van je foto.

Op de website vind je alle informatie over deze maandelijkse winactie terug.



Daarnaast wordt je aankoop bij Love, Peace & Joy duurzaam bezorgd via Fietskoeriers.nl

Lees er in het artikel Duurzame, groene bezorging in het inspiratiemagazine meer over.



Lots of love from Susan