woensdag 20 september 2017

Tante Betsy happiness in a 3XL dress


Hey girls gisteren was een weggeefdag op een Facebook groep en heb ik besloten om ook een Tante Betsy jurk weg te geven. 
Ik koos bewust een van de Tante Betsy XXL Tammy jurken uit.
Deze zijn van de wintercollectie AW2016 en vallen als 3XL / maat 52-54.
Ik vond het leuk om eens een keer iemand blij te maken die normaal niet in een Tante Betsy jurk past. 

Ik draag zelf maat L in deze jurken. 

Als jullie me al langer volgen weten jullie inmiddels wel dat Tante Betsy met ingang van de zomercollectie SS2018, ook jurken in maat XXXL gaat produceren (niet de hele collectie zal in 3XL zijn). 

Daar zullen heel wat plussize vrouwen blij mee zijn die ook graag een vrolijke Tante Betsy jurk willen dragen. En dat is meteen ook weer een enorm gave collectie, kijk maar even mee naar deze preview.




Maar okay terug naar de Tammy jurken...ik heb tijdens de Tante Betsy outlet dag 5 Tammy jurken mee gekregen van Tante om te verloten op mijn blog. 
Ik vind het leuk als iedereen een kans maakt, vandaar dat ik ze op mijn 365 happy Tante Betsy dresses Marktplaats account verkoop. 


En van de opbrengst koop ik dan weer Tante Betsy kadobonnen, om te verloten op mijn Tante Betsy blog. 
Zo kun je van XS t/m XXL kans maken op een leuke Tante Betsy kadobon te besteden in dé Tante Betsy webshop


Misschien ken jij wel iemand of ben jij iemand die graag ook in zo'n leuke Tante Betsy Tammy jurk in 3XL wilt rondhuppelen. 
Ik vraag er een vaste prijs voor en trek na het weekend lootjes. Ze kosten €35 per stuk. 
Reageer op de Marktplaats advertentie van jouw keuze/keuzes dat je graag wilt mee loten.
Vergelijk de vermelde afmetingen met een goed passende jurk!


Ik maak de 'winnaars' maandag bekend.
Ik zal via naamloten de winnaar trekken en die dan delen op marktplaats in de advertentie als ik deze op gereserveerd zet ;). Zodat alle deelnemers dit meteen kunnen zien. 
En binnenkort volgt dan weer een leuke winactie voor iedereen!

Lots of love from Susan