zondag 3 september 2017

Tante Betsy Ola Big Apple Blue


Hey girls vandaag heb ik Dress Ola Big Apple Blue aan. Wat is het toch een gave jurk, wat een prachtige kleuren blauw zitten er in deze jurk. 


Ik heb even getwijfeld of ik hem wel zou aan doen omdat het vandaag zonnig weer zou zijn. Maar met de mouwen driekwart opgerold is hij natuurlijk niet zo heel veel warmer als een zomerse Tante Betsy jurk. Natuurlijk had ik vandaag met een zomerse jurk kunnen lopen, maar stiekem is het toch ook wel leuk om eindelijk mijn nieuwe jurken aan te doen van het Autumn Winter 2017 seizoen. 


En dan ook meteen weer lekker een paar bijpassende laarzen aangedaan. Deze blauwe Sendra laarzen afkomstig van Boeties.nl
Eigenlijk had ik deze toch wat ruimer moeten hebben, ik leef namelijk graag op grote voet en heb graag extra ruimte in mijn schoenen en laarzen. 


Gisterenavond sprak ik even met Heidi, die vertelde dat ze via mijn sponsorlink (Boeties plaatje op de internetversie van mijn blog) een paar laarzen besteld had. Ze zei al dat ze hoopte dat dat me uiteindelijk weer een paar laarzen zou opleveren, hoe lieff!
Of dat zo is weet ik niet hoor, het is geen referral link.
Maar het is natuurlijk wel leuk want ik als laarzenverslaafde, bootsaddict, ben gek op laarzen en er zijn zoveel gave laarzen te koop. Heidi bestelde daar deze gave blauwe Tony Mora laarzen, echt super mooi!


Maar oh ja waarom vertel ik dat nu van Heidi, natuurlijk vanwege de laarzen maar ook omdat ze het grappig vond dat ik te grote schoenen droeg, maar mijn Tante Betsy jurkjes in een maat kleiner hihi. Veel dames houden niet van nauwsluitende jurkjes, maar mijn lijf komt daardoor het beste tot recht. Ik draag dus maat L bij Tante Betsy wat overeenkomt met maat 42-44. 


Nou girls ik ga er weer vandoor ik ben nu in het bos, moest even het huis uit, even bewegen maar ook gewoon lekker in de helende natuur zijn.


Ik trok trouwens voor mijn boswandeling mijn azuurblauwe ZOO Adventure outdoor laarzen aan en ook die staan super bij mijn blauwe appeltjes jurk. 
Mijn mobiele, sleutels enzo heb ik in een Urban Hippies heuptasje zitten (kun je ook gewoon om doen als schoudertasje ;)). 

Lots of love from Susan