vrijdag 1 september 2017

Today's Tante Betsy outfits and a tip or two


Hey girls vandaag wisselen de Tante Betsy outfits zich af.
's Morgens droeg ik de Tante Betsy polypants met een Tante Betsy top. Dit omdat ik vandaag een gecombineerde afspraak heb, fysiotherapie met erna psychotherapie. Ik zie op de foto dat de top van de AW2016 niet helemaal flatteert...hij is me wat te ruim.



Aldaar deed ik een Summer Cross Top Poppy Black aan (even geen recente foto van) want deze warmbloedige dame vind dat fijner sporten ;). Deze past wel perfect, aansluitend staat mij toch het beste :). 


's Middags heb ik gekozen voor de streepjes jurk, Dress Patsy Stripe Rose Black. 
Wat is het toch een gave jurk, maar stiekem iets te warm in het zonnetje hier in het zuiden. Ik heb heerlijk relaxed op het terras een romantisch boek gelezen van Nora Roberts. Zie je de Peony armband van Urban Hippies...die wilde ook nog even op de foto ;). 


Maar ik wil ook nog even wat in huis gaan doen, dus zo maar even een andere jurk aan doen ;). Na mijn fotoshoot in de tuin... 


En die donkere kleine plekken in het gras is koffiedrap tegen poepende katten in onze tuin. Ik loop graag met blote voeten over het gras en erger me soms suf aan poep in de tuin terwijl we zelf geen huisdieren hebben. Dus eerst even gecheckt voordat ik gekke sprongen ga maken in de tuin :D. 


Daarna gekozen voor een oudje van Tante Betsy een polkadot jurkje. 
Gisteren schreef ik dat jullie vaker de wintercollectie gaan zien voorbij komen, maar vanmiddag was het me daar toch te warm voor ;). 
TIP 1: Binnenkort weer winacties ism Tante Betsy verkooppunten! Dus hou mijn blog in de gaten. De tweede lichting komt er namelijk aan!


TIP 2: Even nog wat anders als je een Tante Betsy jurkje wast, dan was dit binnenstebuiten op 30 graden. 
Als je het met andere items wast, dan doe de Tante Betsy items in een waszak en binnenste buiten gedraaid. 
Ik zorg altijd dat ik alleen maar een Tante Betsy jurkjes was doe, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo'n uitgebreide collectie heeft ;). 
De foto hieronder is van een andere dag, dus geen outfit of the day!


Lots of love from Susan die meteen een blogpost voor morgen heeft klaargezet ;). Relax time dit weekend!