zaterdag 7 oktober 2017

Ready for autumn


Hey girls vandaag alleen een outfit post, ik was gisterenavond wel aan mijn Danefae blogpost begonnen, maar die is nog niet klaar...dat wordt wat voor na het weekend. 
Vandaag wel aan het genieten van mijn mooie nieuwe Danefae jas, hij staat prachtig bij mijn blauwe Tante Betsy outfits. 


Vandaag wederom in het blauw in mijn Dress Lemonade Butterfly Blue. Ik vond het nog moeilijk om er een bijpassende panty/legging bij te vinden. 


Ik wist dat ik nog ergens een petrol kleurige legging moest hebben, dit is zo'n thermolegging. Vorige winter ergens gescoord maar waar weet ik niet meer ;). 


Ik had er eerst mijn azuurblauwe ZOO Adventure outdoor laarzen bij aan gedaan omdat we ook zouden gaan wandelen. 


Maar omdat we eerst nog even gingen winkelen, deed ik mijn gave Sendra Ibiza laarzen (van Boeties.nl) erbij aan. 
Uiteindelijk besloten om toch niet te gaan wandelen, maar ik had er in ieder geval de perfecte look voor. 


Met mijn Danefae softshell jassen en mijn ZOO Adventure laarzen ben ik klaar om dit omstuimige herfstweer aan te kunnen. 

Lots of love from Susan

Ps Danefae softshell jassen zijn te koop bij de diverse Tante Betsy verkooppunten