donderdag 12 oktober 2017

Tante Betsy Dress Lemonade Field Cerise


Hey girls vandaag heb ik voor het allereerst Dress Lemonade Field Cerise aan. 
Roze en rood zijn mijn favoriete kleuren en ik ben dan ook erg verheugd dat die in deze wintercollectie zitten. 
Dit is een jurk waar ik al langere tijd naar uitkeek, maar op een of andere manier trek ik deze toch niet zo snel uit de kast. 


Ik ben gek op printjes, ik word daar vrolijk van. Maar ik merk ook dat ik sneller voor een leuke print kies omdat mijn 'rollen' toch wel erg duidelijk te zien zijn in een effen jurk. 
Bij de jurk van mij is het jammer dat de print net op de verkeerde plekken zit. Van mij had de print wel drukker gemogen. Maar het neemt niet weg dat het een prachtige jurk is die goed op maat valt. 
Ik draag maat L en ben stiekem een XL'er met al mijn weelderige vormen ;). 


Ik ben fan van het lemonade model, met die mooie overslag die je heel netjes hoog gesloten kan dragen.
Maar ook met de overslag onder je buste in...of zelfs beide...als je voor de 'Brigitte Bardot' look wilt gaan.


Ik heb ook nog een boskabouter look voor jullie :p. Ik ben namelijk nog even in de namiddag gaan wandelen in het bos en deed mijn oudere Tante Betsy Hoodie Fit Black aan (AW2015 collectie geloof ik of was het AW2016) met roze rits. 



En ook even mijn roze cowboy laarzen verruild voor mijn roze ZOO Adventure outdoor laarzen, die lopen als sloffen.
Ik mag ze wel hoognodig eens gaan poetsen na een jaar gebruik ;). 


Die cowboylaarzen (zie hieronder mijn rode, roze en groene) zijn by the way oudjes van Tante Betsy.


Maar bij Boeties.nl vind je ook gave cowboylaarzen. 


Zo girls ik ga er weer vandoor, eten voor mezelf maken. Vannacht heb ik weer eens heerlijk geslapen, wat doet een mens dat goed.
Oh ja nog even een close-up samen met mijn Peony armband van Urban Hippies. Op mijn hoodie had ik een Urban Hippies roosje geklemd ;). 


Lots of love from Susan