zondag 1 oktober 2017

Tante Betsy girl loves classic mini's


Hey girls vandaag gingen we naar de Brabantse Mini Clubdag te Bakel.
Weer eens een leuk uitje met onze classic mini cooper. Het was de eerste keer dat dit evenement werd georganiseerd en voor ons was het een geslaagde dag. Een mooie plek in de natuur en gewoon een gezellig evenement. 





Wat een leuke opzet met veel handelaren/stands met mini spulletjes en natuurlijk veel mooie classic mini's. 
Je kreeg bij binnenkomst een lootje voor de tombola en bij aankoop van een broodje hamburger/worst ook. 




We wonnen tegen het einde van de middag zelfs drie prijzen hoe leuk! En zelfs mooie prijzen, vooral met het 'mini parking only' bord is manlief heel blij (nee die hadden we nog niet ;)). 


We hebben ons vandaag in ieder geval goed geamuseerd en voor ons mogen ze dit wel twee keer per jaar gaan organiseren! En natuurlijk hoort daar ook het gezellig praten met mini kennissen bij, sommigen zien we ieder jaar op de Internationale Mini Meeting en anderen zagen we nu weer na lange tijd. 



Vandaag had ik Dress Sporty Cherry Blossom Blue aan, zo'n geweldige Tante Betsy jurk waar ik dolblij mee ben. 
Ik deed er mijn fuchsia roze legging (200 denier legging die ik kocht in Duitsland van de zomer) bij aan en mijn roze Tante Betsy cowboy laarzen (die scoorde ik vorig jaar op Marktplaats, zijn van een oude collectie).


Ik deed vandaag ook de prachtige armband aan die Tante Betsy girl Hetty voor me borduurde. Leuk die vogeltjes bij de bloesemjurk van Tante (van de week had ik hem bij mijn roze songbirds jurk aan, maar geen foto van). 


Morgen hebben we trouwens wel een heel leuk uitstapje voor de boeg, manlief heeft er speciaal voor vrijgenomen. Wie weet vertel ik jullie er morgenavond wel al iets over ;). 


Lots of love from Susan