donderdag 5 oktober 2017

Tante Betsy happiness


Hey girls vandaag ga ik weer een aantal Tante Betsy girls en/of Tante Betsy wannabees blij maken.
Ik had anderhalve week geleden mijn tweede blogverjaardag en onder de reacties heb ik lootjes getrokken.
Zo leuk om jullie weer te gaan verrassen! Met mijn blogverjaardag maakte ik al een vijftal Tante Betsy girls blij met een Tante Betsy kadobon twv €45.
Kijk eens hoe happy Nicolette ermee was, heerlijk!


Ik heb vandaag eindelijk de strijk kunnen doen (t-shirts van manlief), ondertussen heerlijk genietend van een serie die ik aan het kijken ben op de interactieve tv, Hot in Cleveland. Oh wat een heerlijke serie om lekker bij te lachen, dat doet een mens altijd goed.

Lekker puh, ik draag gewoon van die plastic clogs binnenshuis (of op de camping) :p.
Hieronder met Sendra cowboylaarzen.

Vandaag heb ik voor het allereerst Zippie Blossom Navy aan, wat is het toch een gave jurk.
Ik deed er vandaag een onderbroek topje onder aan en een marine blauwe Marianne panty (nu legging want ik heb er de teennaad vanaf geknipt ;)).
Ja mijn laarzen moeten nodig gepoetst worden whahaha.


Ik duim dat als ik hem binnenkort ga wassen dat hij mooi blijft. Gisteren blogde ik er al over wat te doen als iets niet helemaal goed gaat met deze jurk. Maar ik ga ervan uit dat het goed komt, we gaan het zien.


Ik vermelde al eens tijdens dit Live on Facebook filmpje (met live passessie) dat deze Zippie Blossom jurk wat ruimer in de maat valt.
Ik draag altijd maat L en de meeste Tante Betsy jurken maat Large meten in de taille 41-42 cm, deze meet 44 cm in de taille (L=42-44).


Oh girls ik ga maar niet te veel vertellen vandaag want de dames die een reactie hebben achtergelaten onder mijn blogpost Happy Tante Betsy blog birthday, zullen vast benieuwd zijn of zij wellicht tot de winnaars behoren van een Tante Betsy kadobon.


Ik heb inmiddels de Tante Betsy Tammy jurken verkocht, die ik te koop had in maat XXL (deze jurken vielen als 3 XL). 
Ze hebben allemaal 35 euro per stuk opgebracht en ik heb al enthousiaste reacties gekregen van de dames die ze gekocht hebben.


Ik had vijf van deze Tammy jurken gekregen (van Tante Betsy tijdens de outletdag), eentje had ik weggegeven op een Tante Betsy Facebook groep.
Astrid was daar de gelukkige...een vriendin lootte voor haar mee.


Ook Caro mocht ik later blij maken, er bleek namelijk een vlek te zitten in een van de andere jurken (toevallig diegene waar ik er twee van had, maar die ene met de vetvlek in kon ik echt niet verkopen). 
Ik trok opnieuw lootjes via naamloten.nl en daar kwam Caro haar naam uit.
Én Caro ik mag je nog een keer blij maken ;). Jouw naam kwam vandaag uit de onlinenaamloten.nl loting!


Omdat ik deze naamloten site voor de eerste keer gebruik maakte, plakte ik de hele lijst met namen er iedere keer opnieuw in en de volgende die ik blij mag maken is Anneke! 


En nummer drie die ik mag blij maken is Alexandra! Nu mag je zelf wat leuks gaan uit kiezen bij Tante Betsy in de webshop :). Ik zag dat er nieuwe rokjes zijn toegevoegd, ik mis nog wat items maar die zullen vast snel toegevoegd worden.


Nou girls stuur me even een pb'tje met jullie emailadres.
Alexandra zit niet op Facebook dus die mag me gewoon even mailen en dan ga ik jullie een Tante Betsy kadobon toesturen twv € 35.
Van harte gefeliciteerd lieve Tante Betsy girls, ik weet dat jullie alledrie fan zijn van Tante Betsy en me al langer volgen. 
Alexandra stuurde me deze foto van ons tweetjes, gemaakt op de Tante Betsy fan dag, zo leuk :).


Ik wil vaker wat terug doen voor mijn vaste volgers, de dames die hier regelmatig een reactie achterlaten. 
Deze keer kregen deze dames een extra lootje, hun naam stond dubbel in de lijst met namen. Wie weet win jij een volgende keer!

Lots of love from Susan