dinsdag 3 oktober 2017

Tante Betsy OOTD Shirt Dress Pieper Blue


Hey girls vandaag maak ik er een kortere blogpost van.
Vandaag had ik eigenlijk fysio maar die heb ik afgebeld. Manlief heeft vandaag vrij ivm feestdag in Duitsland en ik ben al vanaf 5 uur wakker.
Ik denk dat ik stiekem vannacht door ben gestuiterd en het is weer bijna volle maan, daar heb ik ook last van. Ik slaap inmiddels wel al een stuk beter met druppels die ik nu gebruik, Total Sleep heten die. 


Vandaag deed ik mijn Shirt Dress Pieper Blue aan, eigenlijk meer omdat die goed combineerde met mijn petrol blauwe sportbeha van de Aldi whahaha.
Ik deed er ook een petrol panty bij aan, afkomstig van sponsor Sokken-online.


Vandaag gekozen voor mijn azuurblauwe ZOO Adventure laarzen omdat ik eigenlijk nog had willen gaan wandelen. Maar met manlief mee gegaan en samen op stap geweest.
Mijn nieuwe Danefae softshell jas past by the way perfect bij mijn look, zo blij met mijn keuze. 


Ik ben trouwens gek op het shirt dress model en gelukkig komt er in de zomercollectie SS2018 ook weer een shirt dress model terug en wederom een vogeltjes print. 



Wat heerlijk trouwens om al die leuke enthousiaste reacties te lezen op mijn Happy Tante Betsy photo plog

Lots of love from Susan

* Ik heb deze Shirt Dress Pieper Blue ontvangen van Tante Betsy verkooppunt Love, Peace & Joy.