maandag 4 december 2017

Lucky Tante Betsy girls


Hey girls het blogvrije weekend is alweer om, maar ik heb op de Tante Betsy happiness in a dress groep toch beide outfits van dit weekend geshowd. Ik had zaterdag Dress Twiggy Little Apple Red aan, wat is het toch een gave jurk. Ik hou zo van deze vrolijke print, heerlijk in mijn lievelingskleur rood en ik deed er ook een rode thermo panty (nu legging) onderaan (volgens mij een kids thermopanty van de Action in maat 176 ;)) en mijn rode ZOO Adventure laarzen


Op zaterdagnamiddag deelde ik zelfs een berichtje op Instagram. 
Ik had een mooie foto gemaakt en vond het een echte Instagram foto, ik kon het niet laten om die even te delen. Ik kocht een roze mini ;). 


Gisteren had ik ook een rode jurk aan Dress Vera LS Red, ook al zo'n gave jurk van dit seizoen. Hij valt als een 44 in maat L. 


We zouden naar vrienden gaan op de wei met paarden en ik wilde een warme jurk aan doen onder mijn Danefae winterjas Else (deze week dan eindelijk de review). Ik deed weer ZOO Adventure outdoor laarzen aan omdat ik al die modder enzo makkelijk kan afspoelen. 




Daarna gingen we ook nog naar een kerstmarkt in Duitsland in Stolberg. Met een prachtige burcht en een mooi nostalgisch gedeelte eromheen. 
Ik vond eigenlijk die oude burcht en de oude straatjes veel leuker als de kerstmarkt ;). 



Maar jullie zijn veelal hier omdat jullie benieuwd zijn wie de winnaars gaan zijn van mijn winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Hippe-Dingen
Ik heb 3 kadobonnen/shoptegoed te verloten twv €25 per stuk (de opbrengst van de twee jurken die ik op mijn Marktplaats account verkocht heb). 


Ik vroeg deze keer expliciet om gezellige reacties en die kreeg ik ook, vooral onder mijn blogpost. Daar heb ik deze keer ook op geselecteerd op een gezellige reactie. 
Bij de Good Luck Fairy, waarbij ik de link naar mijn Facebook bericht heb ingegeven, heb ik een aantal keer op de link 'indentify winners' geklikt omdat het elke keer een reactie was zoals 'ik doe mee'. Tsja dat versta ik natuurlijk niet onder een gezellige reactie. 
Ja sorry girls ik ben een beetje strenger aan het worden, ik heb zelf heel veel werk aan zo'n winactie dus een gezellige reactie is wel zo leuk. 


Als winnares bij Facebook kwam Ike uit de Good Luck Fairy gerold. Ze liet zelfs op drie plekken een gezellige reactie achter (kopiëren en plakken is ook helemaal prima hè girls ;)).
Zo te lezen woont ze te ver van de twee Hippe-Dingen winkels af, dus ze gaat heerlijk online shoppen in de Hippe-Dingen shop. 




Op mijn blog scrolde ik een aantal keren op en neer met mijn ogen dicht bij de winactie reacties en de cursor bleef op het berichtje van Jolanda staan. En dat was een gezellige reactie :). Zo te lezen gaat ze ook heerlijk online shoppen en heeft ze dat zelfs al eens gedaan bij de Hippe-Dingen webshop. 



En als laatste ging ik naar mijn Instagram account en ook daar scrolde ik op en neer met mijn ogen dicht en kwam de cursor uit bij de reactie van Daphne. 


Ook zij deed op drie plaatsen mee, de gezelligste reactie was die op mijn blog ;).
Maar op Facebook had ik weer gelezen dat ze lekker in de winkel zelf wilt gaan shoppen. Dat gaat vast een heel gezellig uitje worden!



Nou girls alledrie van harte gefeliciteerd, neem even contact op met Hippe-Dingen en dan komt dat helemaal goed met die kadobon/shoptegoed! Shop ze!


En lieverds die allemaal niet hebben gewonnen, er komt vast weer binnenkort een leuke winactie aan dus hou mijn blog in de gaten. Ik geniet altijd enorm van jullie reacties, vooral ook op mijn gewone blogposts. Dikke dankjewel knuffels daarvoor!

Lots of love from Susan