vrijdag 23 februari 2018

Tante Betsy brings colour into our lives



Hey girls vandaag wil ik het eens hebben over wat de Tante Betsy jurkjes en outfits met ons doen.
Deze SS2018 zomercollectie kunnen we ons hart weer ophalen aan al die vrolijke kleurtjes die Tante Betsy gebruikt. Heerlijke knalkleuren en vrolijke prints, het gros van ons wordt daar heel blij van. Dat is vaak waarom we verliefd zijn geworden op dit leuke Nederlandse merk Tante Betsy en natuurlijk ook om de pasvorm en de leuke modelletjes.



Ik ben dan ook enorm blij dat er ook steeds meer kleur terug komt in de Tante Betsy wintercollecties. Ik heb de AW2018 wintercollectie al mogen bewonderen en wow ik heb genoten van al die gave prints en al die leuke heldere kleuren. 



Ik heb voor dat ik Tante Betsy leerde kennen (oktober 2014) heel vaak kleine meisjes 'lastig gevallen' met de vraag "is die er ook in mijn maat?!", als ik weer eens een geweldig leuk vrolijk kinderjurkje of leuke outfit zag. 
Nee die waren er niet in mijn maat...nou ja dat dacht ik tenminste want ik was nog nooit iemand in een Tante Betsy jurkje tegen het lijf gelopen.
Tot dat ik een gedeelde winactie zag op Facebook bij een blogvriendin...
Jaaa er bestaan ook leuke vrolijke en gekke jurkjes in mijn maat ! En ja dit setje hieronder komt er ook in onze maat ;).



En toen ging ik los, nog niet meteen in de webshop van Tante Betsy want de AW2014 wintercollectie stond online en dat waren vooral donkere kleuren. 
Maar ik had Tante Betsy op Marktplaats ontdekt en op Pinterest oudere collecties gezien. Ik werd er helemaal blij van, al die heerlijk vrolijke kleurtjes en modelletjes. 
Dolgelukkig ben ik met Tante Betsy vooral omdat de pasvorm mijn gewelfde lijf zoveel goed doet. En zo begin je dan enthousiast erover te bloggen, destijds nog op mijn 365 dagen creatief blog.
De foto hieronder is van mijn Tante Betsy collectie in mei 2015 :).



Na bijna een jaar nadat ik diverse medebloggers en volgers gek had gemaakt en aangestoken had met het Tante Betsy virus op mijn creatief blog (waar ik niet meer blog) ben ik in september 2015 begonnen met mijn happy Tante Betsy blog.
Want Tante Betsy maakt me happy en omdat ik iedere dag een Tante Betsy jurk draag en wil laten zien dat ook dames met een gewelfd lijf en een maatje meer mooi uitzien in een Tante Betsy jurk. 





Tante Betsy brengt kleur in mijn leven, Tante Betsy maakt me tot wie ik ben.
Met deze vrolijke jurkjes kan ik mezelf uiten wie ik daadwerkelijk ben, een vrolijk meisje van 50 die houdt van vrolijke jurkjes in heerlijke knalkleuren.
Hieronder op de foto mét Tante Betsy (oftewel Alisa).





Als ik naar mijzelf kijk kleed ik me niet kleurig en fleurig om op te vallen, maar omdat harde knalkleuren mij gevoelsmatig goed doen en me beter doen uitzien. En daar hoort voor mij ook zwart bij, wel tegenwoordig het liefst met kleur gecombineerd.
Ik heb gewoon kleuren nodig en merk dat ik 's morgens uit mijn kast met heel veel Tante Betsy jurkjes een kleur kies die ik nodig heb op die dag. Kleuren maken me vrolijk! En soms wil ik me geborgen voelen en kies ik voor een minder opvallende outfit. 





Ik weet dat niet alle Tante Betsy liefhebsters houden van knalkleurtjes en staan met knalkleuren. Gelukkig voor hen maakt Tante Betsy ook jurkjes en outfits in navy blauw, in zwart of in groen...in minder opvallende kleuren...meer gangbare kleuren. 
Zo kan iedereen haar eigen zelf tot uitdrukking brengen, dat wat bij haar past. En natuurlijk kun je ook in die outfits heerlijk knallen. 





Vertel hieronder eens wat Tante Betsy voor jou doet, hoe Tante Betsy in je leven is gekomen en of je leven veranderd is door het dragen van Tante Betsy jurkjes en outfits.
En wie weet maak ik na het weekend een aantal Tante Betsy girls helemaal happy naar aanleiding van hun reactie. Heb een fijn weekend girls! 
Na het weekend maak ik ook de twee winnaressen bekend van de Tante Betsy blog Amis Mode giveaway, waar je dit weekend nog aan mee kunt doen. Je kunt onder de winactie blogpost reageren en/of op mijn Facebook pagina onder de winactie post



Lots of love from Susan