donderdag 29 maart 2018

Tante Betsy girls going wild



Hey girls de Tante Betsy gekte is vandaag opnieuw los gebarsten, nu de tweede lichting bij Tante Betsy in de webshop te koop is.
Al heel wat dames zijn de afgelopen weken naar de diverse Tante Betsy verkooppunten geweest en zijn daar los gegaan en hebben al jurkjes en items van de tweede lichting gekocht.
Of hebben daar jurkjes enzo gepast, want het kan natuurlijk zo zijn dat jij een jurk in het zwart wit wilt en in die winkel hebben ze alleen in het roze of niet meer in jouw maat.
Dan is het fijn als je nu los kunt gaan in de webshop van Tante Betsy.



Als ik deze blogpost typ (nu is het 15.00 uur) dan komen er druppelsgewijs items in de webshop.
Ik zie al de Victoria Stars jurkjes te koop en nu ook de Cardigan Shorty, vestjes met korte mouwen.
Oh die zijn ook wel heel leuk!
Vooral ook leuk over een mouwloos zomerjurkje (die komen met de derde lichting).



Vandaag ging ik weer eens Live on Facebook en liet wat combinaties zien met de verschillende jurkjes van deze SS2018 zomercollectie.
Alleen kreeg ik na een half uur kwebbelen een melding van mijn telefoon dat de opslagruimte niet genoeg was (ik ook met mijn duizenden foto's op mijn telefoon ;)), dus moest ik er snel een einde aan gaan breien.





Ik liet zien dat roze en groene basic items heel goed te combineren zijn met diverse Tante Betsy printjes. Zoals de Bloms print waar roze en groen in zit, Dress Joyce du Deer is van dezelfde print.
Mijn roze Tante Betsy vestje is van de vorige zomer, van de huidige zomercollectie is de tint wat donkerder, meer fuchsia.
Mijn groen Tante Betsy vestje is wel dezelfde kleur als het vestje van de huidige collectie.
Hier vind je alle gebreide vestjes van Tante Betsy.
En ik liet ook andere leuke combinaties zien in blogpost Dress Betsy Bloms and Dress Joyce du Deer met ook verrassend leuke combinaties met blauw.





Ook liet ik zien welke panty's ik erbij combineer, zoals de Jolly Green van Apollo, maar ook een roze panty van Kunert of de Cerise panty van Pamela Mann. Ik deelde sowieso al eens een blogpost over panty's en hoe die vallen.
De 60 denier Marianne panty die ook te koop is bij Sokken-online vind ik ook een aanrader naast de Apollo panty's.
Zie mijn blogpost About Apollo, Marianne and Pamela Mann tights voor meer info.



De roze Kunert panty (Raspberry Velvet 40 denier) had ik dit weekend aan en wat is dat een fijne panty en staat prachtig bij diverse combinaties. Ik draag hem in maat 44-46 (lees ik in de bovenstaande blogpost ;)).
Ik draag ook graag mijn mooie leren cowboy laarzen van Sendra (Mestizo Berenjena Aubergine) gekocht bij Boeties.nl.





Maar je kunt natuurlijk ook voor andere kleurcombinaties gaan die minder knallend zijn.
Ik zag okergeel, petrol en bordeaux rood bij Button Down Dress Birds Blossom Black en dat is ook een hele mooie combinatie. Hier te zien bij Caro.



Ik liet ook in het filmpje zien hoe mooi de Clumpy's erbij staan in de kleur Plum en de kleur Palm.
Ik ben zelf erg verrast bij hoeveel combinaties deze klompjes staan.





Ook liet ik zien bij welke blauwe jurken Sweatjacket Jacky Blue staat.
Maar je kunt natuurlijk ook dit blauwe bomberjack leuk combineren met bijvoorbeeld een rode jurk of een groene jurk.





Niets is te gek en je moet je er zelf happy bij voelen, maar als je dat blauw weer laat terugkomen in je laarzen of je panty kan het allemaal. Blauw en groen is sowieso altijd een prachtige combinatie, zoals Karin hier nog eens laat zien (met haar mooie nieuwe coupe).





Oh zucht ik zie ook enorm gave streepjes blouses (Blouse Breton) met effen rokjes (Flap Pocket Skirt) te koop.
Wat is het toch een feestje bij Tante Betsy en van die streepjesprint zijn er ook leggings te koop...yihaaa.
Dus genoeg leuks om te combineren, ook leuk onder/met die Circles print van de eerste lichting!



Let op girls (ik vertelde het al in mijn filmpje) de Birds Blossom print komt niet te koop in de kleur blauw bij Tante Betsy in de webshop.
Er blijkt bij deze fotoprint in de kleur blauw een foutje te zijn ingeslopen en er zijn witte plekjes geconstateerd waar de inkt niet goed gepakt heeft (deze foto kreeg ik van Tante Betsy girl Corine).
Dit is wat Tante Betsy schrijft;
Tante Betsy heeft geconstateerd dat een gedeelte van deze stof/print niet de kwaliteit heeft wat we gewend zijn van Tante Betsy.



Wie weet kun je hem wel nog scoren in een Tante Betsy verkooppunt, daar zullen ze de jurken vast al op foutprints gecontroleerd hebben.
Het is niet bij alle jurken het geval want mijn jurken hebben dat niet. Ook las ik dat bij enkele verkooppunten het maar bij een paar jurken het geval is en de rest niet.
Dat komt ook niet door wassen of zo, maar doordat het een fotoprint is (anders als andere prints van Tante Betsy) en daar is een foutje ingeslopen bij de blauwe stof en ook bij enkele roze.





De roze Birds Blossom print gaat dus ook een uniek item worden, want ook die hebben ze allemaal stuk voor stuk gecontroleerd bij Tante Betsy (vanwege hetzelfde euvel) en de voorraad is flink geslonken.
Dus gooi die jurk in je mandje als je die graag zou willen hebben en sjees er als een gek mee naar de kassa ;).





Oh ja let wel even goed op! Button Down Birds Blossom valt ruim (die heb ik nu in een M ipv een L).
En Dress Auntie Birds Blossom valt weer kleiner (die heb ik nu in een XL ipv een L).
Maar het maat overzicht van alle jurkjes van deze collectie deelde ik al in de blogpost Tante Betsy SS2018 Summer collection part two photoshoot.







Nou girls inmiddels zijn jullie al los gegaan in de webshop van Tante Betsy. Het wordt pas na de pasen verzonden.
De dames hebben lang weekend en ik eigenlijk ook samen met manlief, maar ik kom morgen toch gezellig wat vertellen hoor en maandag ook. Wat dat gaan we morgen en maandag wel zien ;).



Oh ja en wil je kans maken op zo'n leuk mooi vrolijk Tante Betsy jurkje of setje doe dan mee met de Facebook winactie van Tante Betsy.



Lots of love from Susan