dinsdag 8 mei 2018

Enjoying the outdoors in Summer Cross Dress Breton Red


Hey girls vandaag heb ik de voortgang aan mijn WordPress blog maar even gelaten voor wat het was.
Dankjewel voor de tips die ik van jullie kreeg, daar kan ik wel wat mee en heb meteen al wat categorieën opgeschreven geïnspireerd door jullie. Nu dus nog een thema zoeken...maar dat gaat vast ook goed komen.
Ik besloot om eerst heerlijk het bos in te gaan, omdat ik merk dat in de natuur zijn me zo ontzettend goed doet.
Okay in het begin was ik wel nog aan vanalles en nog wat aan het denken dat nu speelt, maar gelukkig had ik het snel in de gaten dat ik teveel in mijn hoofd zat en niet aan het genieten was.
Even gaan stil staan en hulp aan hierboven gevraagd om alle negatieve emoties, negatieve gedachten, alle zorgen weg te nemen van me.


Het lukte me daarna heel goed, na het opzeggen van wat affirmaties, om gewoon heerlijk van die prachtige natuur te genieten.
Wat ben ik altijd blij als ik geen mens tegen kom...het gevoel om daar heerlijk alleen te lopen en gewoon te genieten van die rust, van de vogeltjes, van de prachtige energie. Dat doet me gewoon enorm goed.
Ik heb ook tijdens die wandeling besloten om het WordPress blog even helemaal los te laten.
Het is tijd om me te concentreren op ons weekje weg dat er aan staat te komen en wie weet dat ik zelfs wel een weekje vrij neem van bloggen. Daar ben ik voor mezelf nog niet helemaal uit.
Het kan ook zijn dat ik alleen wat foto's ga delen...jullie gaan het vanzelf volgende week zien.


En wie weet heb ik morgen opeens wel inspiratie en weet ik wel welk thema ik wil op mijn WordPress pagina.
En wordt opeens vanzelf alles duidelijk, maar voor nu heeft me dit de afgelopen dagen genoeg stress gekost.
Ik wil me concentreren op heerlijk gaan genieten aan de Engelse kust samen met manlief.
Gewoon even een weekje weg en gaan afschakelen van alles en samen met manlief de balans zoeken tussen allerlei plaatsjes bezoeken en met de classic mini rond sjezen, en heerlijk van de natuur genieten waar ik behoefte aan heb.


Ik ga er voor nu ook een eindje aan breien, ik had eigenlijk vandaag nog even gezellig live willen gaan op mijn Facebook pagina en wat kwebbelen over onderbroek tops. Ik verknipte vandaag een rode Zeeman onderbroek tot topje, ik moest er wel meer aan knippen als anders wilde die me goed passen. Ik wilde een en ander nog eens live laten zien en gezellig kwebbelen tegen jullie.
Of ik dat nog ga doen deze week weet ik niet, morgen is een nieuwe dag.



Donderdag begint hier al het weekend, manlief heeft dan vrij en dochterlief zou nog even op bezoek komen...
Vandaag koos ik voor Summer Cross Dress Breton Red, daar waren jullie inmiddels al achter ;).
Echt zo'n heerlijke jurk van een dun katoenen stofje en zo te zien nog in alle maten beschikbaar bij Tante in de webshop.
Ik heb die jurk gewoon in mijn eigen maat, maat L, en ben er enorm blij mee.


Inmiddels mijn Asics Gel Lyte III sneakers omgeruild voor mijn Art Amsterdam klompjes.
Ik had nog een afspraak bij de praktijkondersteuner GGZ bij de huisarts.
Mijn sneakers en deze Art Amsterdam Clogs draag ik gewoon in mijn eigen maat, maat 39.



Oh ja op die foto in het bos zie je ook mijn rode Urban Hippies Hip Pocket, zo fijn en handig zo'n heuptasje (ook te gebruiken als schoudertasje). De witte streepjes op mijn Tante Betsy streepjesjurk lijkt nu roze ipv wit, maar het is echt helder wit ;). Heb een fijne avond lieverds!


Lots of love from Susan