vrijdag 6 mei 2016

Your Tante Betsy Give Away entry Friday


Hey girls de tijd ontbreekt me om een uitgebreide blogpost te schrijven. 
En ik heb besloten om het eens anders als anders te gaan doen, ik ga jullie foto inzendingen nu al delen. 
Zo wordt het straks niet zo snel door mij vergeten en kunnen jullie al zien wat de anderen insturen en mee genieten van alle foto inzendingen van de Tante Betsy girls voor de Tante Betsy Give Away Wednesday.


Het gaat niet om de mooiste inzending, ieder mag zijn ding doen, creatief ermee zijn is wel heel leuk! 
Maar ik trek gewoon lootjes en je maakt wel extra kansen door regelmatig te reageren (dat maakt bloggen voor mij extra leuk, de interactie met jullie). Ook door de actie te delen op Facebook, Instagram (met tag #tantebetsygiveawaywednesday en ) of je blog. Wel graag met deze afbeelding van de actie, zie hieronder :). 


En doe je het op Facebook dan deel het vanuit mijn Facebook pagina bij de desbetreffende gedeelde post
Zo kan ik ook zien dat jullie hem gedeeld hebben ;). 

Bilitis

Wendy

Jasmijn


Nicolette


Hilde


Yvonne

Melanie

Nu ga ik ervandoor, ben mega druk met voorbereidingen van een Mini meeting die we binnenkort in België hebben. Wil je deze Tante Betsy fanaat eens in het echt zien en heel veeel classic Mini's bewonderen dan is Lommel de place to be op zaterdag 14 mei en zondag 15 mei :). 

Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Wendy Holwerda6 mei 2016 om 19:50

    Oh Bilitis wat een mooie Tante Betsy's heb jij ♡ En die kinderen zijn ook leuk ;) Leuke inzendingen allemaal, toi toi toi.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk is dat hè om al lekker te kunnen mee genieten van elkaars inzendingen. Nomaal zou ik er wat meer info bij geven, maar dat ging me niet lukken vandaag en och ook dat is goed ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja leuk hè Melanie en leuk dat je moeder mee doet. Nog niet met een eigen reactie naam hier, maar wie weet komt dat nog eens ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Leuk om te zien allemaal! Ik zie mezelf nooit zo graag op de foto, maar zal m'n best es doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Caro als je kijkt naar de inzending van Jasmijn, zie je die ook niet herkenbaar op de foto en dat is helemaal geen probleem ;). En Wendy staat op een foto gedraaid wat toch een hele leuke foto is. Ik heb ooit eens een foto van een Deense Tante Betsy girl gedeeld die alleen aan de achterkant te zien was en naar een wereldkaart op de muur keek, hele leuke foto was dat. Dus heb je geen behoefte om er duidelijk op te staan of helemaal op te staan, ook dat is gied. Volg je eigen gevoel maar en doe waar jij je goed bij voelt. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Hihi moest ook meteen aan jou denken dat je dit vast wel zou waarderen én natuurlijk weet ik dat vele anderen dit ook leuk vinden. Ik hoop zo de drempel wat lager te maken, maar wie weet maak ik hem net hoger...hoop van niet...want alles is leuk...ieder op haar eigen manier. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Leuk zeg om al foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè?! Dus kom maar op met de jouwe! Volgens mij heb ik je aanmelding nog niet gezien ;) hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Leuk!!
    Zo veel verschillende 'smaakjes', love it!!
    Maximaal Miniplezier alvast! :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé! Ik ga ook een poging wagen. Nog even een leuke foto maken! Hij komt eraan.... groetjes jet

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.