vrijdag 19 mei 2017

Getting ready for Ireland


Hey girls...Ik ga op reis en neem mee...ja natuurlijk een heleboel Tante Betsy jurkjes en vestjes en ook een sweatvest of twee. 
Dit bericht typ ik 's morgens vroeg om half zeven, eigenlijk zou ik nu kunnen uitslapen maar als bij mij die radartjes eenmaal beginnen te draaien...dan ben ik niet meer te stoppen ;). 


Gisteren heb ik al een paar Tante Betsy jurkjes uitgezocht, natuurlijk gaan er Summer Klaver jurkjes mee naar Ierland. Alleen zal het daar niet echt warm zijn, maar met een bijpassend vestje komt het vast goed. 


Daarnaast gaan mijn Danefae jassen mee, denkelijk alledrie of het moet zijn als manlief morgen de Mini in aan het volladen is dat er geen plek voor zal zijn...och nee dat gaat vast passen. 
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik de jas ook smaller kan maken, zo ziet hij nog leuker uit...yihaa zo blij met deze regenjas (dit is dus geen softshell jas dames ;)). 


Voorheen hebben we altijd gekampeerd op de camping van het evenement, maar ik slaap tegenwoordig vaker apart van manlief (verhuis midden in de nacht als ik van zijn gesnurk wakker wordt).
Dus heb ik een huisje in de buurt geboekt via Airbnb (met twee slaapkamers zodat ik kan vluchten 's nachts), daarom hoeft deze keer de tent niet mee en nog wat van dat spul. 


Maar verder gaan natuurlijk wel onze campingstoelen en ook campingtafeltje mee en ook een kist met kookspulletjes, we zullen vast wel gezellig bij buitenlandse mini vrienden gaan zitten. 



Tsja en wat voor een schoenen gaan mee? Laarzen, een paar cowboylaarzen en een paar ZOO Adventure laarzen, een paar sneakers voor de dagen vooraf aan de internationale mini meeting of meer...
Ik vind zoiets nog best moeilijk hoor, al die keuzes die ik moet maken...whahaha wat een luxe probleem ;). 


Of zal ik ook nog een paar regenlaarzen mee nemen...oh ik had trouwens op Facebook bij FashionBootZ enorm gave regenlaarzen gezien...zucht die zijn wel heel leuk...laarzen met volkswagen busjes op (klik hier voor laarzen in de webshop).
Manlief zei al oh waren die er maar met Mini's op...ik heb me vooralsnog maar even ingehouden...maar met moeite hoor...damn ze zijn cute <3. 


Mannen hebben het toch een stuk makkelijker, mijn mannetje kennende gaat een paar schoenen mee, zijn zwarte Meindl's of zal hij ook nog een paar bruine meenemen? Ik denk van niet. Denkelijk gaat er nog een extra jeans mee en dan een heel aantal t-shirts met Classic Mini's erop (oh denk er nu aan dat ik er nog een paar zal moeten strijken). Een jas of twee mee en oh ja ik zal zorgen dat hij ook wat vesten inpakt en klaas is kees...oh nee Arno ;) whahaha. 


Wij vrouwen hebben het toch veel moeilijker hè hihi, zoveel jurkjes zoveel keuzes. Straks zal het bed hier bezaaid liggen met Tante Betsy jurkjes en vestjes, bijpassende panty's/leggings en bijpassende schoenen/laarzen (die laatste liggen natuurlijk niet op bed). 
Ik heb een drukke dag voor de boeg...zoeff!


Zo girls mijn tas is inmiddels als zoverre gepakt...ik ga nu het bericht klaar zetten om over een uurtje te publiceren en ga verder met waar ik mee bezig was. Vandaag heb ik mijn Dress Betsy Big Flower Red aan en een nieuwe Apollo Legging van 200 denier in de kleur True Red (XXL) die ik kreeg van sponsor Sokken-online.


Lots of love from Susan

ps de winactie op de Facebook pagina van Miss Vintage staat nu ook online.