donderdag 18 mei 2017

So in love with Danefae


Hey girls als jullie me al wat langer volgen dan hebben jullie vast al vaker foto's gezien van mijn Danefae softshell jassen bij mijn Tante Betsy outfits. 
Sinds ik die mooie rode Danefae jas zag op het Facebook profiel van Tante Betsy verkooppunt Pantalone was ik verkocht, Mariken de eigenaresse showde hem en ik had zoiets die wil ik! Rood is mijn lievelingskleur en ik vind het gewoon een prachtig model en het feit dat hij winddicht is en tegen een stootje regen kan, yess die ging er komen. 


Net zoals velen van jullie moest ik even slikken over de prijs, maar hij is het dubbel en dwars waard. Met een verjaardagsbijdrage van mijn moeder en dochterlief en geld van mezelf kwam hij er!
Op mijn verjaardag vorig jaar hadden we een bezoekje aan Eindhoven gepland en natuurlijk ook aan Pantelone. Die keer geen Tante Betsy jurk maar een Danefae jas (hier kun je mijn verslag lezen).



Een aantal maanden later deelde Karin van Tante Betsy verkooppunt Pinka (webshop) een foto van de grasgroene Danefae jas, Dutch Green en wederom werd ik meteen verliefd. 
Het is bij mij net zoals met een paar schoenen die ik graag draag, daar wil ik er meer van hebben zodat ik kan afwisselen en zodat ze niet zo snel verslijten. 
En ja ook die kwam er, na verkoop van wat Tante Betsy jurkjes en een leuke deal ism Karin van Pinka (hier lees je het verslag Danefae shopping at Pinka.nl).


En jullie raden het al...even geleden zag ik weer eens een foto van een gave Danefae jas, deze keer een regenjas. 


Zo leuk een navy blauwe jas met allemaal rode hartjes (Rainjacket Helen, adviesprijs €159,95), oh jaaa die wil ik...poink poink poink (zien jullie het al voor je ;)). 
Deze regenjas heeft getapete naden en een waterdichte rits, alsook bij de jaszakken, regenproof met een waterdichtheid van 8000 mm/cm2.



Manlief deed me deze jas kado voor mijn verjaardag, die pas over 2,5 maand is in augustus whahaha, maar hij wist dat ik deze graag wilde hebben en dat ik hem goed kan gebruiken op vakantie. 


We gaan naar Ierland en daar wil het nog wel eens regenen...en verder zit ik regelmatig op de fiets en kan ik hem natuurlijk ook dragen als het niet regent ;). 
Ik ben er helemaal happy mee, ik ben flieft! En opeens realiseer ik me weer dat het wel grappig is dat dit mijn tweede Danefae verjaardagsjas is.



En zie je hieronder de tas die ik om heb hangen? Goed kijken hoor de tas is van camouflage stof whahaha. Die gaat mee naar Ierland, maar wel 'even' de schouderband langer maken. 


Ik heb de tas ooit eens gepimpt met een classic mini cooper print. Zo loop ik helemaal in stijl over de Internationale Mini Meeting in Ierland, maar natuurlijk ook op andere plekken ;).


Diverse Tante Betsy verkooppunten verkopen Danefae jassen, deze leuke Helen regenjas is nog niet verkrijgbaar in de winkel maar is wel gewoon te bestellen bij de diverse verkooppunten, vraag er even naar. 


Frederike en Joanne showen hier de Danefae softshell jassen bij SoMuch te Heerenveen. 


Hilde, de andere Tante Betsy blogster heeft haar Danefae softshell jas van 38 dresses te Leeuwarden. 


Ik was zelf onlangs bij Our Favourite shop te Roermond en heb daar de kobaltblauwe gepast en de groene polkadots (nieuw in de collectie). 



Eigen Stijl te Arnhem heeft er ook heel wat in diverse kleuren. 


Karin van Pinka.nl maakte zelfs een leuk Youtube filmpje over de Danefae jassen in een Tante Betsy jurkje. 


En ook bij Subba in Nijmegen heb ik ze ook gezien en heb ik een navy blauwe regenjas gepast. Ik heb trouwens in mijn softshell jassen een XL genomen en in de regenjas een L. Dit omdat ik de softshell jas ook in de winter draag met een vest of hoodie over mijn Tante Betsy jurkjes.



En zo zullen nog wel meer Tante Betsy verkooppunten (klik voor mijn lijst) Danefae jassen verkopen, alsook andere verkooppunten/winkels die andere leuke jurkjes merken verkopen. 

Lots of love from Susan